Hoppas vi inte får skörbjugg....

Detta är dedikerat till födelsedagsbarnet Johnny,
idag är dagen du kommer få en ponny!!

Det måste kännas bra att fylla tjugofyra,
det ska vi fira i en riktig festyra!!

Här hemma ska jag göra en minivåg,
eftersom du är en ganska fin påg!!

Glöm inte bjuda till fest snart,
jag kommer i ilfart!!

Med öl och paket i högsta hugg,
hoppas vi inte får skörbjugg!!

Ville mest gratulera med ett rim,
för att slå det andras tjo o tjim!

Du vet att jag måste va bäst,
och synas mest....

Så detta handla egentligen inte om dig,
utan allra främst om mig!!

Trots det ett stort grattis min vän,
visst var det fint- Erkänn!



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja... Du ska då alltid vara värst!

2008-07-20 @ 18:55:30
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: J

Ja, tack så mkt! Det var verkligen bra rimmat =)

Att du inte blev poet alltså! Jag fattar inte...

2008-07-20 @ 21:01:46
Postat av: emm

Under tiden jag läste inlägget tänkte jag att jag skulle skriva. Ja du ska alltid vara värst ju...

Blir man rädd när man ser att tusin skrivet exakt samma som jag hade tänkt!!!!

Det är dags att skaffa vars en personlighet, åtminstone snart :)

2008-07-20 @ 23:36:19
URL: http://emm.webblogg.se/
Postat av: Carro

Ähhh, vad ska det vara bra till?

2008-07-21 @ 09:54:25
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: Jess

Bra att ni tänker samma, för ja jag ska ALLTID va värst! Får jag inte va det blir jag lessen i ögat!

2008-07-21 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0