Den är här....

Äntligen, efter en otroooligt lång väntan på si så där 4 dagar eller nåt har jag nu fått min nya mobil!!
Riktigt snygg och riktigt grym, med sjukt många funktioner!!!
Det mesta har jag iaf lyckats kopiera över så det enda som saknas är en del sms!
Så oroa er inte, ALLA mina störiga signaler finns ännu kvar!!
Ska hem till Jörgen o lägga in lite musik ikväll!!
Vill ni nåt så ring, jag sitter klistrad till min nya telefon!!
Ps. kan behövas lite nya sms då inkorgen för tillfället är tragiskt tom....

Va på röntgen idag för knäet btw, min snälla kombo följde med!!
Läkaren tyckte inte mitt högerknä så helt hundra ut, därför blev det röntgen och svaren kommer imorgon!
Därför tänker jag med gott samvete vara hemma ett tag från praktiken o vila upp mig!
Måste bara övertala mig själv att det är ok!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har hört att man kan mobilblogga.... Men det har tydligen inte du hört!

2008-07-04 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0