3...2...1...SLUT

Nedräkningen har börjat!! Nu har jag bara 3dagar kvar hos Lövgren sen börjar skolan igen!
Har haft jättekul o lärt mig mycket men det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan!
När man är student så har man fan slappare liv än när man jobbar!!
Har fått låna bil idag så det va skönt att slippa bussen!
Ska snart köra iväg och lämna den, funderar på att svänga inom och tvätta den oxå bara för att jag är SÅ snäll!!

Jaha nähä nu ringde han och ville att jag ska skynda mig så då blir det fan inget tvätta bilen!!!
Måste hoppa i duschen, ska iväg o kolla en sak ikväll, ska bli skoj....

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är något sjukt när lollan bloggar oftare än du!!!

2008-08-03 @ 10:20:18
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0