Visst måste han veta...

Hmm kom på mig själv igår med en skum grej!
Har en förmåga att grubbla på kvällen när jag ska sova....
E det nåt jag verkligen vill ha eller göra brukar mina tankar fara till:

- Kära Gud, hjälp mig med detta och detta osv.... Om du kan göra detta för mig lovar jag att aldrig mera synda...

Ja nu minns jag inte vad jag grubbla på inatt men nåt va det! Sekunden efter jag "bett" till Gud tänker jag:

- Jaja va fan jag kan ju ändå göra det jag lova Gud att inte göra! Jag gör det efter han gjort vad jag önskar!

Sekunden efter detta slog tanken mig att jag e helt störd!
Om nu Gud kan läsa mina tankar när jag ber till honom borde han ju kunna läsa mina tankar ALLTID!!
Fan vilket stört inlägg detta blev! Nä jag e inte som nån annan! Jag är som min mamma brukar säga, lite speciell!
Det jag är medveten om är att om himmel och helvete finns så har jag redan en plats bokad hos Satan!!!
Haha men det blir nog bra till slut!!

Nä dags att städa! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0