Vinden har vänt....

Jag kom in!!!!!!!!!!!!!!
Jag kom in, jag kom in, jag kom in, jag kom in!!!! Woho!!
Fick mitt efterlängtade brev idag från skolan!
När jag skulle öppna det kom jag på mig själv att stå och skaka!!
ANTAGEN va det första jag läste och oj så glad man kan bli.....
Börjar om 2 veckor på min travutbildning på jägersro!!
Enda nackdelen är väl att jag börjar 7 varje morgon och jag tror inte att de uppskattas om jag börja med flextid som jag gjort nu hela hösten... (eller hela livet menar jag).
Av nån konstig anledning går jag ändå och e galet irreterad nu på kvällen utan att veta varför!
Det är väl kombo som retar upp mig....
Haha nä nu ljög jag, Förlåt!
Sov gott alla nu ska jag glo på film! Puss

Kommentarer
Postat av: lollo

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan vad skoj!
Inte illa pinkat va!?
Stor kram gumman,ses i morgon

2008-01-18 @ 15:30:32
URL: http://misslouise.webblogg.se
Postat av: Tusin

Du är LÄTT den bästa jag vet!

2008-01-18 @ 17:06:14
URL: http://www.cerock.se
Postat av: Kombo med tårarna rullande nerför kinderna..

Vaddå kombo som retar upp mig... Även fast det står att du skojar blir jag ledsen i ögat.. Usch!!!

2008-01-18 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0