Var skulle jag vara....

Om jag var mitt ägarbevis till min bil var skulle jag vara då¿¿
Har fan letat överallt och hittar det inte....
Kommer ju aldrig kunna skrota bilen nu!
Jag måste få skrotat den nu snarast, va nere idag och skulle ta ur mina saker!
Stackaren har stått nu i en och halv månad nästan och instrumentpanelen har möglat.... bläää...
Den börjar bli lite av ett objekt för Pimp my ride nu!!
Stackars bitchmobil....

Va fan nu tjuter datan igen suck....
Dags att starta om och kanske dags för en ny data....


Kommentarer
Postat av: Tusin

Jag är kung över att göra av med saker.... Därför vet jag att det bara är att beställa ett nytt på:

https://secure1.ore.vv.se/bilregistretdirekt/BestReg_1.asp

Kommer hem på någon dag. Helt gratis! Tack snälla Vägverket för det!

2008-01-18 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0