Sökes: Lars Winnerbäck i papier mache....

Hoppas inte min kära kombo läser detta inlägg....
Någonstans i mitt försök att dölja vad hon ska få i 25års present har hon fått för sig att hon ska få Lasse i papier mache i naturlig storlek....
Varför har hon då fått detta för sig kan man undra! Kanske för att jag råka säga det......
Har under dagarna som gått förstått att besvikelsen när hon öppnar sin present kommer bli stor!
Då jag har mycket annat att stå i imorgon och inte hinner leka med sydsvenskan och tapetklister vädjar jag till er alla....
Finns det möjligtvis någon som har Lasse i papier mache som kan tänka sig att sälja...
Kanske står han där i någons garderob och bara väntar på att bli utsläppt, va vet jag!
Hoppas, hoppas, hoppas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0