Så kan det gå.....

Idag blir nog en bra dag! Min webbdesign är inställd så jag e ledig!
Ska snart till skolan och ha lite matte sen ska jag till hööks och fixa lite nya kläder inför min utbildning!! =)
Ikväll tänkte jag sticka med Linda till stallet, har bara variut där 1 gång nu på två veckor så det börjar krypa i kroppen nu! Har varit trist utan Vilma och jag saknar henne jättemycket!
Lördagen blev i alla fall lyckad! Alla verkade ha trevligt och Emmy blev överraskad!! (hon börja nog misstänka när jag for runt här i lördags men det blev bra ändå!
Det som va lite synd va väl att det va bara 3 av oss som kom ut!!
Det va vi i järngänget, ja så e detvi e numera det nya järngänget =)
Kul va det i alla fall! Bakfyllan satt i till i måndags!!! 
Nä dags att göra vid sig!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0