Nytt år, nya krafter och ny förkylning!

Det nya året har varit lyckat än så länge förutom denna satans förkylning som inte försvinner! 
Igår va sista dagen på jobb så nu har jag en veckas ledigt innan skolan börjar igen...
I fredags var jag på intervju till travutbildningen och det kändes som jag gjorde bra ifrån mig!
De två som höll i intervjun nickade belåtet till varandra när jag svara på frågorna!
Det skulle ju varit fan om man nu inte kommer in.
Fredag kväll avslutades med att vi såg nyårsfilmen..... Sjukt!
Själv hade man ju huvudrollen, om jag inte skråla på singstar så dansa jag eller sprang runt och babbla med kameran i högsta hugg!!
Det va i alla fall helt okej, gav ingen direkt ångest mest skratt!! Det va ju inte som när jag såg den berömda sälenfilmen, trots att det är typ 5 år sen kan den fortfarande ge mig ångest!!! Hehe!!!
Snart ska jag köra till Vilma hon ska ju snart säljas, usch blir deppad av tanken, men nytt år nya utmaningar!
Vad jag ska hitta på ikväll får vi se, Emmy ska ju ha hem date så jag är utkörd!!!!! Men jag är inte bitter!! =)
Nä nu får jag nog dra igång en nyårsstädning av mitt rum..... suck.......
Puss och kram vi ses på stan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0