Ledig och uttråkad!

Jaha då va man ledig för andra dagen och ni kommer alla hata det jag skriver nu!!
Jag e galet uttråkad...... Skulle iof kunna hitta på nåt men jag pallar inte.....
Nu sitter jag här och surfar lyssnar på lite musik och väntar på att nåt skoj ska hända!!
Igår fick jag i alla fall fixat mycket bland annat en present till Emmy och nä jag tänker inte berätta vad det är!
Idag på morgon har jag faktiskt oxå varit ganska effektiv =)
Så vad gör man för vettigt av denna dag då??
 Ikväll ska jag till Vilma, tänkte hoppa lite idag för sista gången förmodligen!
Fan va jag kommer sakna henne mitt lilla hjärta! Fredag blir sista dagen sen åker hon på lördag när jag e på jobb!
Det som känns jobbigt är att jag aldrig kommer kunna förklara för henne varför vi inte ska ses mer!
Det är väl det som är nackdelen med djur att det inte förstår vissa saker!
Men nog om det annars blir det deppdag idag, tänkte bege mig till coop och handla lite sånt som kan behövas och lite till! Först ska jag nog göra mig en kopp kaffe.....
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ..

Egentligen tycker jag att jag förtjänar att få veta vad jag ska få i present!!! Men det kan väl vara lite kul med överaskning får jag väl erkänna.. när får jag öppna den?? Säg på lördag!! Och vad hände med borttagandet av skräckbilderna????

2008-01-08 @ 13:08:35
Postat av: Anonym

Lördag blir det present.... Ihh bara om du e duktigt och håller dig från the dark side.....
Jag har inte sett nått skräckbild förstår inte vad du menar sorry! Det måste va nån annans blogg! Okej hej

2008-01-08 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0