I brist på annat följer jag Emmy.....

 2007 Året som gick.


Gjorde du någonting du aldrig gjort förut:
Blev kombo, något jag aldrig kommer ångra. Tog tag i livet, sa upp mig från jobb och börja jaga min dröm.
Höll du dina nyårslöften:
Haha hade ett nyårslöfte gemensamt med nån- gick käpprätt åt......
Blev någon av dina vänner föräldrar i år:
Ja det va nog barnrikaste året faktiskt.
Dog någon som stod dig nära:
Ja...
Vilka länder besökte du:
Hmm, turkiet sen va det nog bara sverige semester!
Finns det något du saknade 2007 som du vill ha 2008:
Klurigt, man kan väl inte sakna nåt man inte haft eller....
Vilket datum från 2007 kommer du alltid att minnas:
Jag e inte så bra på datum.... Min födelsedag 22 september! Älskar att fylla år.... Kanske inte så länge till!
Gjorde någonting dig riktigt glad:
Mycket har gjort mig glad igår, mycket har förändras! Emmy gör mig glad när jag får kaffe på morgonen =) Mina vänner gör mycket för att göra mig glad utan att det vet om det!
Musik som alltid kommer att påminna dig om 2007?
Lasse såklart.... Stackars granne han måste sitta och skaka i nåt hörn. Timbuktu får nog oxå va med på listan...
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år:
Mycket gladare, dels för kombon och dels för mina studier.
Vad önskar du att du hade gjort mer:
Jag har gjort det mesta jag ville, tycker inte att man ska ångra för mycket! Man blir bara ledsen av att grubbla över det man ändå inte kan få ogjort!
Blev du kär:
Kär kan jag nog bli en gång i veckan haha.... Men ja det blev jag!
Vad önskar du att du gjort mindre:
Kanske oroat mig mindre för sånt som alltid löser sig! Varit med mindre på nyårsfilmen haha
Favorit program på TV:
Hmm låt mig se..... Kanal lokal, matlagningsprogrammet vid 4 snåret på morgonen. Inget jag brukar följa men kommer nog minnas det!
Största musikaliska upptäckten:
Ja det får väl bli Lasse tror jag!
Hur skulle du beskriva din stil 2007:
Oj hmm, kanske lite piffigare i år! =)
Vad fick dig att må bra:
Morgonkaffet! Emmy! Mina vänner! Vilma! Mina betyg!
Vilken kändis var du mest sugen på:
Jonas Sandkvist
Vem saknade du:
När jag svarar på detta nästa år vet jag.... En del vänner saknades stundtals
En värdefull läxa du lärt dig i år
Jag lever ju lite efter det man vet tar man ingen skada och va gör det om hundra år så frågan e om jag lärt mig nåt nytt i år! Har väl försökt lära mig att man står sig själv närmst och det gör det flesta i ens närhet! Välj dina vänner med omsorg om du ska släppa in dem i ditt liv..... 

Kommentarer
Postat av: Din kombo

Hoppas jag är vald med omsorg :)
Sen hade det ju inte gjort nåt om jag i 2009 års krönika kan skriva, under bäst 2008: Att min kombo väckte mig med en kopp rykande varmt kaffe i stort sett varje morgon... Tänk på det du!!

2008-01-09 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0