Du skola icke dividera med noll....

Idag har varit en riktigt slapp dag!
Har väl 100 matteuppgifter som skulle varit gjorda men de får nog göras imorgonbitti!!
Jag ska iofs hoppa av kursen imorgon och övergå till distanskurs men det kan ju va bra att hänga med!
Lasse brukar inte bry sig när jag inte gör läxan ändå...
Han var stolt över mig i måndags när jag svara på hans fråga om Guds elfte budord:
-Du skola icke dividera med noll.
Enligt Lasse är det syndigare än mord!!
Så nu vet ni det.....
Nä om man skulle ta och sova lite....

image201

Kommentarer
Postat av: Emmy

Varför har vi inte en sån söt mise istället för dina djäääääääävulskatter!!

2008-01-30 @ 10:13:33
URL: http://emm.webblogg.se
Postat av: Anonym

Det kan va svårt att tro men såååå söta har dem varit båda två! Denna lilla rackare kommer oxå väa upp o bli en djävul, jo det e sant!!!
Vi kanske skulle köpa en liten till =)

2008-01-30 @ 15:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0