Dags att hoppa ur sin pyjamas...

Så då var det plötsligt söndagkväll och jag har fortfarande inte fått kläder på mig!
Va fan ska man göra idag då!
Fan va jag måste ha ett nytt tangetbord, skitstörigt att frågeteckenknappen inte funkar!
Nu är det slut med jobbande och dags att bli student igen, då har man ju all tid i världen att hitta på nåt!
Jag börjar känna mig lite kryare i alla fall så snart är det dags att ta upp jogging och träning igen...
Känner att jag lagt på mig lite trivselvikt nu över julen! Haha
Nä om man skulle ringa ner till kollektivet och höra vad som händer ikväll!
Imorgon börjar förresten min matte C så wish me luck, hoppas jag får Lasse annars e jag nog körd!!!!!!!!
Puss och kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0