Jag har aldrig påstått att jag är Einstein!

Nu är möbleringen nästan klar!!
Sängen är i alla fall vänd på rätt håll, om det blev bättre vet jag inte men den kommer att stå kvar! Nu och för alltid!
Jag har lyckats göra 3 hål i golvet och lite småskrapningar av tapeten, men till slut fick jag runt sängfan!
Efter mycket svettandes och en liter lättdryck skulle jag ut på balkongen för att dra in en byrå!
Då hade kattfan spytt på balkongen, och hur märkte jag det.... Jo tack jag trampade barfota i det... =S
Hade som tanke att sätta ihop databänken med byrån så det blev en hörna!
Hade jag varit Einstein hade jag förmodligen kunnat räkna ut att det inte skulle gå....
Antingen så går inte byrålådorna att öppna, eller så kan jag inte komma åt hårdisken men som sagt:
- Jag har aldrig påstått att jag är Einstein!
Nu fick jag tänka om, men det blir nog faktiskt bra till sist!
Tur att Emmy inte kommer hem försen imorgonkväll eftersom resten av lägenheten ser ut som sjunde helvetet!
(nu kanske ni tror att jag missuppfattat och tänkte på sjunde himmeln, men för oss som kommer ta hissen ett par våningar ner säger man faktiskt sjunde helvetet, så nu vet ni det)

image227

Kommentarer
Postat av: Maria

LOL, synd för dig att du trampade i spyan men tur för mig att jag läste det och fick skratta lite :) Skadeglädjen är väl den sanna glädjen?....

2008-02-19 @ 18:39:41
Postat av: Anonym

Tyvärr är det den enda sanna glädjen! Nu har Carro oxå skaffat blogg, nu e det din tur....

2008-02-20 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0