Hej va det går.....

Nu har hästarna börjat komma så idag har vi 6 hästar!!
Idag va första dagen vi körde sulky!!!
Riktigt roligt och hej va det går...
Min tränare tyckte dock att jag körde på lite för fort men jag gillar ju när det går fort =)
Råkade oxå köra av banan en gång....
Fick lite ångest bara när vi skulle hem och inte få komma tillbaka försen imorgon!
Jag vill ju vara där heeela tiden!

Fick även samtal idag från avfuktarna så nu ska vi få ett nytt helkaklat badrum!!
Nackdelen är vi inte kommer kunna duscha efter 7 imorgon bitti....
Jag som då är i stall varje dag är ju i lite behov att duscha varje dag!!
Blev upplyst om att det kanske finna en dusch i källaren i huset mittemot!
Ehh jag vågar ju knappt gå ner i vår källare för att tvätta!
Att då stå och duscha i grannhuset är inte så lockande....
Men badrummet kommer iaf bli fint, det e ju huvudsaken!
Puss


Kommentarer
Postat av: emm

Jag fattar fortfarande inte hur vi ska kunna duscha i källaren, tänk om Toffe kommer på oväntat besök. Pax inte umgås med honom naken i gymmet :)

2008-02-11 @ 21:21:23
Postat av: Anonym

Förhoppningsvis kommer han inte eftersom det inte ens är i vårt egna hus vi får duscha....
Suck... men helkakel e najs!

2008-02-11 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0