Frustration på max....

Nu är hon tillbaka, kärringJÄVELN i tvättstugan!!!!!!
JAG HATAR HENNE!!!!!!!
Nu stod hon där nere när jag kom ner o studera tvätttavlan!

- Du har tagit nån annans tid!! Min granne ska tvätta nu!!!
- Nej jag tog mitt lås i morse så då har nån annan satt i sitt lås där, det är MIN tvättid, jag lovar!
- Nä, jag var här nere igår och tittade!!

Men ärligt talat va gör tanten, hon måste ju ha nån störning!
Frågan är ju om det bara e mig hon trakasserar eller om det är andra!!
Om hon e där nästa gång jag går ner finns det en risk (chans, kanske) att jag slår henne!
Hon har nog inte läst den här boken som börjar med att en tant hittas mördad i tvättstugan....
Just nu är hon nära att få uppleva det, hon dansar fan runt elden!!!

Kommentarer
Postat av: Tusin

Jag har en burk jäst surströmming hemma. Du kan få den, så kan du slänga in några i hennes brevinkast. Sen ringer du hyresvärden och hälsovårdsmyndigheten och får tanten vräkt!

Bra plan, va?

2008-02-29 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0