Beach-08 vs Bitch-08 - we have a winner....

Sitter här på morgonkvisten och lyssnar på öppna landskap....
Samlar lite ro innan mitt prov!
Igår va en trevlig dag!
Käka frukost med Emmy och Claes, plugga lite, va ute och jogga med hunden och träna magen lite!!
Det börjar bli dags nu ju, beach-08 ligger runt hörnet, som singel gäller det att förbereda sig!!
Förvisso ska jag ju praktisera hela sommaren på jägersro så det blir väl inte så mycket beach för min del!!
Kanske bättre att träna upp sig för Bitch-08..... fast nej..... den kunskapen besitter jag redan....
Just nu vill jag bara att vårt badrum ska bli klart!  Jag börjar visserligen vänja mig vid att duscha i källaren, men jag e trött på att vårt hem ser ut som en byggarbetsplats!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0