En livsstil!!!

Shit va jag blivit kass på att blogga, förmodligen kommer det inte bli bättre heller!!
Efter en mycket rörig skolstart ska jag nu börja jobba hos Joakim Lövgren, travtränaren där jag hade min praktik.
Nu ska jag däremot inte va inne på jägers utan ska jobba på gården där han bor, Granliden utanför Skurup.
Mitt största problem är väl nu att jag börjar 6 så jag måste numera stiga upp 4.45.
Det ska i alla fall bli en riktigt rolig utmaning.
Till er som tycker jag varit tråkig under sommaren kommer nog tycka jag blir ännu tråkigare.
Om jag ska jobba mellan 6-16 och dessutom resa runt hela svergie på tävlingar så lär ni inte se mycket av mig!!
Jag är lessen för det men för första gången har jag hittat nåt som jag verkligen vill göra och jag tänker lägga all energi på att komma nån vart inom detta!!
Jag har insett att ett jobb inom travsporten inte blir ett jobb utan en livsstil om man ska klara av det!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag står bredvid och hejar på!



Tycker det är jätteroligt att det går så bra för dig och jag är RIKTIGT STOLT över dig! Du kommer bli störst inom detta. Det känner jag!

2008-09-08 @ 19:33:37
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0