Världens bästa kombo....

Hur snäll är man när man en fredagkväll slingar sin kombos hår fast man ska iväg!!!
Hålla på och dra ut små hårslingor ur det förbannat små hålen!
Då är man en pärla!!!
Nu är fröken i fin i håret inför kommande examens fest imorgon!
Det är inte allt för ofta jag sitter själv hemma en fredag kväll fast ikväll blev det så...
Måste ladda inför morgondagens fest!!
Ska bli riktigt skoj att gå på fest!!

I övrigt läste jag i metro att det är livsfarligt att blogga, med betoning på livsfarligt!
Tydligen har 2 stycken avlidit och ett gäng fått hjärtinfarkter av sitt bloggande då det har blivit för stor stress!!
Tur för mig då att man inte är nån känd bloggerska, jag som har så dåliga nerver!!
Idag har dock varit många läsare igen och det är ju skoj, synd bara att man inte har en aning om vem det är som läser den!!!
Här kommer en bild på världens bästa/sötaste kombo man nånsin kan få!

image282

Kommentarer
Postat av: emm

Hahahaha.. Tack du är ganska så mycket en pärla du med!!

2008-04-12 @ 10:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0