Stel som en pinne...

Idag har varit en effektiv dag trots att den började sömnigt...
Igårkväll somna jag på soffan vilket oftast är kombos lott!
Kombo o andra sidan brukar vakna hyfsat tidigt och traska in i sängen, jag däremot vaknade lite över 6, stel som en pinne!! Traska rätt in i sängen och försov mig!!!
I skolan va det mycket att göra, nya benskydd och lindor skulle på!
Fröken linda för kung och fosterland efter att jag sett en bild i boken där en linda går upp och häst och ryttare far i backen!
Intervallträningen på rakbanan gick i övrigt bra, även om jag stuntals låg ner i vagnen för att undvika att Prestige skulle klättra upp i Anettes vagn!!!
Kristina hade bakat kladdkaka =) så efter dagens slut fika vi och prata Leifminnen!
Saknar Leif ibland....
Ikväll blir det lugnt o stilla hos Nilssons/Persson efter en hård jobbdag och städande här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0