På hemligt uppdrag....

Då sitter man här igen, prov imorgon och jag är riktigt oförberedd denna gången!!!
Fick tillbaka mitt prov från förra veckan och det gick ju lysande....
Idag har jag varit på dejt minsann!
Kaffe och promenad i parken.... det va en aning nervöst eftersom det va ett tag sen fröken va på dejt och eftersom promillehalten i lördags gjorde att jag inte riktigt mindes honom!!
Det visa sig i alla fall att smaken på fyllan var mycket god!
Promillehalten lägger jag på Fredde och Göran, de måste ju förstå att jag är för späd för så mycket dricka!!
Det gick förvisso bra men ska jag va ärlig så tror jag han va lite ytlig för min smak....
Det är väl så nu när man börjar bli gammal att man vet vad man letar efter!
Jag vet att många av er tycker det är dags att släppa taget om nån annan, men jag kan inte!
Han har fått mig på fall och jag vet inte hur jag ska ta mig upp igen...
Jag vill inte komma upp igen....
Fan komplicerade liv!!
Nu måste jag plugga- detta provet kommer nog gå käpprätt åt skogen!

Jag önskar du va här nu, va rädd om dig på resan....

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Det låter spännande med din dejt. Tröttna nu inte för snabbt, ge honom en riktigt chans :) Ringde dig häromdan, men du svarade inte eller ringde upp...ville bara snacka lite. Jaja, lycka till på tentan! Kram

2008-04-15 @ 20:39:15
Postat av: carro

Jag skulle vilja ha alla detaljerna och det gärna skriftligt!

2008-04-15 @ 21:39:35
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0