Nyfiken i en strut!!! - som jag brukar säga

Nu har besökarantalet hållt sig högt ett tag!!
Jag blir ju nyfiken på vem det är som läser min blogg....
Lämna en liten kommentar vet ja....
Nu är Linda på väg hit för en kvick frukost sen bär det av till jägers för lite teori!
I eftermiddag blir det stallet och hästapållarna- idag ser vädret riktigt najs ut igen!
Hoppas det stormar mindre idag, fröken höll på att blåsa bort igår när jag gick till hage för att hämta Ibbe!
Det vill hon slippa idag!!!
Btw är det nån som vet hur restskatten funkar när man e student! Om man lämnat sitt kontonr sen tidigar o deklarerat innan 5maj utan att ändra nåt får man väl pengarna innan midsommar...
Där stod nämligen att det gällde löntagare o pensionärer- men jag va ju löntagare förra året!
Hjälp en vilsen själ....

Kommentarer
Postat av: Carro

Till skillnad från oss egenföretagare, så får du dina pengar innan midsommar.... Så vi vet ju vem som bjuder på sillen och snapsen!!!

2008-04-23 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0