Nu kommer paniken!!!

Jaha, var har alla besökare tagit vägen idag!!!
Idag är det "the big pokernight" och jag har lovat min tränare att vinna massa pengar så vi kan gå på pubrunda nästa helg!! =) 
Känner mig lite illamående och nervös, tror dock att det beror på att jag i em kom på att jag ska besöka tandläkaren på måndagmorgon!! Brr.... finns det några bra tips till mig för att få mig mindre nervös!!
Jag går i alla fall runt med förhoppningen att efter hon torterat mig under en halvtimme kommer säga:
- Jaha då skickar vi en kallelse om 2 år!!
Egentligen hoppas jag att hon säger:
-Dina tänder är ju så fantastiskt bra att du aldrig någonsin behöver komma hit igen!! =) 
Fast det är nog att hoppas på för mycket!!!
Jaha det va väl all for now!!
Wish me luck....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0