Mitt hjärta...

Idag skiner solen och vi är lediga!!
Jag och Anette ska bege oss ut till bokskogen för promenad och förhoppningsvis ska jag hälsa på Vilma idag!!
Om jag bara får fatt i Maria så jag kan få reda på var hon står!
Blir nästan lite nervös bara av att tänka på det! Jag har ju saknat henne sjukt mycket!
Jag vet att det bara är en häst men hon e ju mitt hjärta!
Ikväll blir det träff med kombo, kusin och lite annat löst folk!! Det ska bli skoj!!
Imorgon väntar jobb, vill säg blä men samtidigt så jobbar jag varannan lördag så det känns obefogat att gnälla!
Hoppas att alla får en bra dag i solen....
image265

Kommentarer
Postat av: Carro

Tyvärr så får du vänta en hel vecka med att möta bowlingmästaren Carro!

2008-04-11 @ 15:48:14
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0