Jag vakna upp och var 90år!!

Ikväll blir det fest hos Jennie!!
Jag har sjuk träningsvärk men det ska bli skoj!!!
Man får väl ta sig ut sen och dansa lite så man kan ha ännu mer värk i kroppen!!
Känns stabilt när man vaknar på morgonen och tror man är 90!!!
Det va skönt med hemma kväll igår, det behövdes efter en hård vecka!!
Om man ska jobba på riktigt med travhästar sen kommer jag ha ett sjukt tungt och slitsamt jobb med hyfsat dålig lön! Frågan man måste ställa sig är ju om det är värt det!
Självklart är det så, det är väl bättre att jobba med något man brinner för med risk att slita sin kropp lite mer och ha en sämre ekonomi!
För vad ska man med ett välavlönat jobb till om man inte tycker det är kul!
Leva ett rikt liv men va uttråkad 8 timmar om dagen....
Nä tacka vet jag lågavlönat slit.....
Tråkigt att man föddes till att prioritera fel, varför inte va en människa som brann för läkaryrket eller nåt!!
Då hade man ju dessutom kunnat tjäna en slant....
Jaja nog om det dags att städa!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Gör som jag.... Gift dig rikt! Så kan du jobba gratis.

För övrigt undrar jag när jag ska börja skrammla till vår gemensamma travare.... Har börjat kolla hus på landet, med plats till stall.

2008-04-28 @ 14:57:30
URL: http://tokigt.webblogg.se
Postat av: Anonym

Du ser fakiskt inte en dag äldre ut än 40.

2008-04-29 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0