Inte längre så aktuellt...

Då fröken inte kan logga in på sin blogg får hon skriva i word för senare publicering!

Därför finns inga garantier att detta är aktuellt längre!

Igår va det tjejkväll här hemma! Väldigt roligt va det!

Kul att många kunde komma....

Efter det drog vi vidare till Harrys, hade lite roligare sist jag och Emmy va där men det kan nog bero på den vansinniga promillehalten vi låg inne med!

Roligt va det i alla fall. Jag va dock tvungen att bege mig något tidigare eftersom jag skulle vidare på annat äventyr...

Natten har inte erbjudit många sömntimmar, det i kombination med bakfylla gör att jag mår som förtjänat!

Fredde ringde vid halv 6 imorse full som en allika.... Har ingen aning om vad han ville, vilket han idag inte verkar ha heller... haha!

Vi bestämde iaf att vi ska gå på mff imorgon! Det ska bli najs...första vårtecknet!

Fast jag får nog klä mig ordentligt, det blir alltid så satans kallt på första matcherna!

Nä det va väl allt för nu... bloggfan går fortfarande inte att logga in på...suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0