Ge dig för DJÄVULEN!

Ahh jag blir aldrig av med hon som vill boka in en tid för "hudkrämsprovning".
Jag försökte verkligen avfärda henne igår men hon ger inte upp!
Nu har hon ringt 2 gånger och jag vägrar svara!
mitt problem ligger i att jag e så förbannat lättövertalat!

Jag: Nä men det passar inte just nu, vi är inte intresserade.
Hon: Jo men vi kan boka en tid nu snart.
Jag: Alltså vi har så mycket att göra vi hinner inte.
Hon: Ska vi ta en kvällstid, passar det.
Jag: Nja, jag får nog prata med min sambo och lite kompisar.
Hon: Okej jag ringer imorgon så bokar vi en tid.
Jag: Det låter jättebra, kul, jättekul, tack för att du ringde....

Ahh jag blir galen att jag inte kan va mer bestämd.... nästa gång ska jag minsann svara och säga:
Nä tack, det är säkert trevligt men jag VILL INTE!!!!!
Risken är att ni alla snart blir inbjudna till hudkrämsprovning! Haha
Annars får jag köra på mitt och Emmys avfärdsspår:

- Absolut, nästa tisdag blir bra.... Ska se om vi hinner fånga in ormen..... När vi köpte honom lova dem att han skulle va tam, det höll nog inte katterna med om då det inte längre är i livet!
- Javisst torsdag bli kanon, min rumskamrat blir frigiven den dagen!! Ja du vet det gick lite överstyr sist vi hade tupperwear party, den stackarn som va här då verkar visserligen trivas på psyket och hon har ju faktiskt synen kvar på det ögat hon inte fick utklöst!! 
MUHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan tänka mig ballare saker än att bli luppad om kinderna. Fast blir jag tvingad, så ställer jag upp.

En för alla... Alla för en!

2008-04-08 @ 17:41:42
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0