Galen shettis....

Jaha då va man hemma från stallet!
Då kan det konstateras att hela denna dag gick åt till hästarna, igen... =)
Först va det skolan med körning och pyssling sen va det ridlektion ikväll!
Linda har nu kommit hem från Thailand, men då hon varit lite magsjuk kunde hon inte rida!
Lite glädjande, inte för att jag inte tycker synd om henne utan för att jag fick rida Cinnamon en gång till =)
Han är så rolig den hästen!
Min nya ridutmaning blir den nya lilla shetlandsponnyn Mirka som kommit till stallet, heltokig liten tjej som slänger av alla små barn!
Det är där jag kommer in i bilden, ska ta mig en tur på henne och visa var skåpet ska stå!!!
Anette vill gärna följa med tätt följt av videokamera, vilket jag har full förståelse för då jag kan garantera att jag åker i backen! Hoppas det blir av snarast hade varit riktigt skoj utmaning!!!
Nä nu hör jag duschen kalla!!
Puss och kram

image264
Problem är att de är så förbannat små, det är han längst till vänster som är shettis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0