Falskt alarm!!!!

Till min och kanske allas stora förvåning har jag konstaterat att jag inte har njursten, tror jag!!! Haha
Jennie tror att det va någon liten muskel vid bäckenbenet som fått en törn efter min skentur med Prestige i måndags!!! Jag litar fullt ut på hennes massagen kunskaper!!
Jaja så länge man är medveten om att man är hypokondriker är det inte så farligt!!
Idag va en trevlig dag i stallet! Ingen körning utan en mysig promenad med en lugn Prestige i solen!!
Idag va han riktigt mysig, sparka knappt =)
Imorgon ska jag nog inte heller köra, det får vänta till nästa vecka!!!
Jag får spara min kropp och min njursten!!!
Sov gott alla....

                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0