Det gick ju åt skogen!

Pokern gick käpprätt åt skogen!!!
Nu va det så länge sen jag spela att jag körde på det här stuket spela nästan alla händer eftersom jag tycker det är trist att vänta!!! Det är ingen god taktik, bara så ni vet det!!
Första gången slog Maria ut mig när hon fick en kung på rivern, vilket gav henne triss mina AA!
Sista omgången gick skitbra!!
Hade Maria som i en liten ask..... problemet är att jag gick med på alla hennes all-in och vips så hade hon plötsligt hela min markerhög!!
- Vad hände ENS där!!!!
Tapasrätterna var underbart goda i alla fall, så det va glädjande!!!!
Nä nu ska jag ta en kopp kaffe!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du glömde gratta mig till vinsterna...

2008-04-20 @ 12:35:08
Postat av: Jess

Frågan är om jag glömde eller inte vill...
Sug på den du!!

2008-04-20 @ 12:41:34
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Maria

Du borde...

2008-04-20 @ 12:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0