Dagen efter....

Då var examensfesten avklarad, det va riktigt trevligt, det hade grabbarna gjort riktigt bra!!
Idag har det konstaterats av kombinationen bakfylla/barnkalas INTE är bra....
Dagens andra konstaterande är att kombinationen bakfylla/cykling är livsfarligt
Igår blev det Swing in för oss partydjur!!
Där va riktigt trevlig där, mysiga lokaler, bra musik och en del trevligt folk ; )
Snart kommer lollan hit för söndagsmys med pizza..... tulle har till hälften fått tummarna ur...... och bränt ut 2 filmer till mig! Otippat att de kommer nu, jag har ju bara frågat efter den i några år....
Idag blir det iaf Lanzarote filmen, tror det va 4 år den vi va där, sen blir det midsommar för 2 år sen där jag sjunger Carola- fångad av en stormvind om jag inte minns fel, haha!
Här bjuds på en bild från Lanzarote på mig och lollo på kameltur...
image285

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0