Då var det avklarat!

Provet gick över förväntan.... vi fick samma prov som gymnasieeleverna fått och jag tyckte det va lättare än de andra proven vi haft!! Hoppas han fortsätter med det!!
För övrigt har dagen varit bra! Härlig tur med hästarna!
Idag hade vi skön/allsång på slingan och framförde bl.a denna
Jag tyckte det va fint, Ibbe med bakåtstrukna öron och allmänt stressad tyckte nog inte den va så bra!!!
Men men imorgon blir det Fernando....
Fundera en del igår och tror nog inte det blir fler dejter med new guy, bara för man ska släppa taget om nån annan ska man ju inte tvingas dejta nån man bara tycker är snygg... eller!!
Nej vi får se!
Just nu ligger all min fokus på kommande helvetesbesök hos tandläkaren på måndag... brr.
Jennie sa idag att 92 procent av alla med tandläkar skräck finner obehag för anledningar som att man ligger ner, man har någon över sig, känner sig maktlös och framför allt för man blottar sin strupe!!!
Intressant, jag ska lätt ha polotröja och halsduk på mån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0