Bloggstop...

Nu va det ett tag sen jag blogga!
Känner inte för det just nu helt enkelt, men det kommer väl tillbaka!
Idag måste jag plugga, prov imorgon och som vanligt vill jag inte påstå att jag slitit ut böckerna.
Idag va jag o Jennie ute och körde... lite lagom vårväder- lugn tur med Prestige tänkte jag, men....
tji fick jag, stackarn blev skrämd av en lastbil och rusa iväg!
Jag låg i sulkyn med en vinkel av 90 grader o drog i de förbannade tömmarna men inte stanna han för det!
Tur i oturen så va Conny ute med sina hästar framför oss så jag kunde använda honom som stopp!
Han tycker redan jag är en total livsfara så han blev inte chockad!!
Efter det kunde Jennie gå om så jag kunde ligga i rygg på henne...
Nu är jag tillbaka på ruta ett- armarna värker igen!!!
Sista 2 varven va trevliga i alla fall!!
Nä dags att plugga....
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0