Älskade torsdag!

Då va det äntligen torsdag igen, bästa dagen på hela veckan tror jag!!
Ikväll ska jag ju rida, har köpt lite kanelbullar och tänkte att vi skulle hinna fika i stallet!
Först ska jag o Anette se en film och ta igen oss lite på soffan, hon kommer nog när som helst nu!
Idag var det ganska lugn joggingtur på slingan men imorgonbitti bli det snabbjobb som gäller för fyrbeningarna!!
Jag bara hoppas att jag denna gång slipper ha Ibbe, eller Nikolina eftersom det drar så hårt att man tror armarna ska flyga av....
Nu har the final countdown börjat, snart är det gentlemannadagen på jägers och höjdpunkten är ju att Månsemånsan kommer dit =)

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0