Självdisciplin... finns det

Jaha då var det måndag igen! I lördags va min födelsedag och jag hade superkul. Hoppas att ni andra hade lika kul som mig! Promillehalten var åtminstonde på topp för samtliga.
Tack till alla som kom och tack för alla fina presenter.
På onsdag har jag matteprov och på tors har jag biologiprov. Biologin ska jag kan väl lära mig även om jag tycker ekologi e hyfsat ointressant. Matten kommer nog gå åt pipsvängen, fan va det e svårt. Har suttit och försökt lösa uppgifter nu sen kl 10 men jag fattar inget!!
När jag då inte förstår tycker jag att jag kan göra nåt annat så nu har jag suttit och glott på datan i en timme.
Det jag behöver är en mattelärare som kan va tillgänglig 24 timmar om dygnet, nån som kan förklara exponentialfunktioner kl 3 på natten.
Nä nu har jag inte tid mer ska köra till Vilma nu! Skriver mer senare.

y = k x+m denna linjära funktionen är väl det enda som fastnat i min lilla hjärna.

Kommentarer
Postat av: thunder

minus * minus ger plus, glöm aldrig det... FÖR JÄVULEN!!!!! :-)

2007-09-25 @ 22:55:42
Postat av: Jenny

men skriv ditt satans namn då så jag vet att det är du som skriver! Vad e ens det?

2007-09-26 @ 19:45:08
Postat av: emm

Jenny du är fan ball du!!!!!!

2007-09-26 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0