Omprov...

Gjorde det här testet som Emmy hade gjort om vilken kändis man passar ihop med för dating.
Tyckte inte riktigt att testet var så bra som Emmy! Efter mitt första försök blev jag ihop parad med Gustaf Noren vilket gjorde mig en aning besviken!
Men jag e inte den som e den utan jag gjorde testet igen och fick en ny matchning med Fredrik Ljungberg!!!
Han faller mig bättre i smaken....
Tog testet för kvinnliga kändisar oxå om man nu skulle behöva gå på date med en kvinna!
Blev oerhört lättad när Kristina Lugn åkte ut.... Blev ihopmatchad med Tilde de Paula och det går väl an!!!
Ha nu en superdag och glöm inte min födelsedag som är om 12dagar!!! Puss puss

                                                         

Kommentarer
Postat av: din sakniga vän..

Nu får du snart komma med ett nytt inlägg, träffar ju aldrig dig längre. Hade varit kul att höra lite om vad du har för dig nu för tiden.. pussas och kramas

2007-09-20 @ 14:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0