Förrvirring på exkursion!!!!!

Imorgon bär det av till Yddingesjön på exkursion!
Ska bli intressant att se hur det går med vår något förrvirrade klass.
Eller något och något, våran mycket förrvirrade klass med en något förvirrad lärare!
Vi ska i alla fall dit och plocka blommor, fånga insekter och håva i sjön....
Nu får jag ju användning för mina gummistövlar som kära Emmy köpte till mig!!!!
Ska nog försöka ta på mig ansvaret som arbetsledare så jag kan slingra mig ur det här med insektsfångandet!
Det blir även jag som ska köra dit och jag har bara hunnit varna en av passagerarna att man åker på eget bevåg!!!
Men men fram kommer man väl alltid! Håll tummarna!
Idag har jag haft mina första prov i matte och kemi. Matten vet jag inte riktigt hur det gick men det kändes hyfsat bra och kemin e jag säker på att jag hade alla rätt!!!! Tack för förhörshjälpen till kombo!
Nu ska jag snart köra till min favorit Vilma!!!
Puss till er alla!!!!

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0