Alla överlevde....

Ja då va vi hemma från exkursionen, alla överlevde, ingen ramla i sjön!!!
Jag fick då ansvaret för vadarbyxorna och vada bland annat både i bäcken och i sjön!
Förmodligen var det för att alla andra i min grupp va för fega, vet inte om det va sjön i sig som skrämde dem eller om det var vadarbyxorna!! Jag trivdes i dem i alla fall, vem vet kanske ska köra på de nu inför höstens regnperiod!
Ja vi hittade lite smått och gott, olika vattendjur lite spindlar mm.
Nu ska det bara skrivas ihop en labbrapport vilket är mer avancerat, så om nån vet med sig att de har en gammal labbrapport från yddingesjön så är det bara att maila över...
Uppdaterar med lite bilder sen. Andy gjorde nog mest nytta idag som fotograf =) Blev många naturbilder i alla fall!
Nu sticker jag till min lilla häst! Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Carro tusin

Gud.... Så himmla roligt att det äntligen händer något skoj. Din födelsedagsfest! Och så har jag lovat att Simon ska få sova över den natten. Jag håller på och kolla upp om han går att hyra in på på pensionat tillsammans med LOKE.

2007-09-07 @ 15:51:44
Postat av: Anonym

Haha ja det låter bra med ett pensionat... Det hade varit skoj om ni kunnat komma!

2007-09-07 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0