Pensionärspoäng!

Idag har jag samlat ihop lite pensionärspoäng.... Jag har bakat en fredagskaka.... haha!
I helgen är man ju då bjuden till fest, hos Emmys mamma, hos Ingrid och hos Viktor! Hinner nog bara med mamma Eva och Ingrid! Ska bli jätteskoj hos Ingrid men det e synd att jag missar Viktors fest eftersom Robin kommer hem från stockholm. Fast jag får hinna med honom en annan dag!
Sjukt mycket skolarbete som ska hinna göras, prov, arbeten, rapporter och en film ska göras!
Ska ju bli skoj att göra filmen men vi får se hur det går! Svårt att få exact som man vill när huvudpersonen i filmen är en häst.....
Snart ska tompa flytta in till malmö, skoj att han kommer va lite närmre! Jag förstår om du har mycket att göra inför flytten men om du har tid en dag skulle jag behöva lite hjälp på tillämpningar för andragradsekvationer!
Nä nu ska jag gå o göra mat till Emmy!
vi ses i parken.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0