Mysdag...

Igår hade jag och Jenny heldag ute på flyinge! Tanken var att vi skulle plugga ihop och det gick väl sådär....
Det var i alla fall jätte skoj, det va riktigt längesen vi hade en hel dag ihop och jag har saknat dig!
Vi var runt på flyinge och kika på hästar på dagen och på kvällen va vi där och kolla på hoppträning!
Där va en stackare som ramla av, hästen fastnade mellan en oxer och killen som satt på flög med huvudet först, lyckads på nån vänster landa på huvudet med stövlarna rakt upp i luften!!!!
Sadist som jag är fick jag svårt att hålla mitt häxskratt inom mig! Det såg så sjukt ball ut när han stod där....
Han skadade sig som tur va inte.... men han kunde nog behövet en huvve-värkstablett muhaha.
Ikväll ska jag ha dressyr lektion och jag ska ha Sir Peter, jättefin häst, så det ska bli skoj! Imorgon har jag hoppträning med Vilma så vi får väl se om Gud straffar mig för mitt skrattanfall åt stackaren som trilla av och slänger av mig med!!!
Sen på lördag e det åter igen dags för tjejkväll här hemma, sist blev det ju lyckat 2 av 5 som tålde spriten så pass så att vi kunde gå ut!!! Undra vem som däckar på lördag! Anledningen att det alltid går så vilt till lägger vi nog allihop på Jenny!!!!
Nu måste jag kila till skolan, skulle varit där kl 8 men försov mig, idag försov jag mig nog med lite flit...
Puss

                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fan inte tid o sitta vid datorn subba....tänk på att det e jag som får stressa med maten cp

2007-10-13 @ 15:03:31
Postat av: Emmy

Vad hände med bilderna??? Snart blir jag tokig!!!!!

2007-10-16 @ 14:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0