Måndag....

Då var det måndag igen, idag e jag ledig från skolan men har ju ändå skit mycket att göra. Nu sitter jag här och laddar med timbaland- apologize och kaffe! Kaffet smakar för jävligt, har slut på melittafilter så jag fick ta toapapper- mmm va gott....
Låten däremot är sjukt grym. Tycker synd om farbrorn under oss, är det inte jag som spelar den så är det Emmy!
Hon och jag har en fantastisk förmåga att haka upp oss på samma låt och köra den stenhårt under några veckor.
Nä nu får jag nog dra igång med mina labbrapporter och hemuppgifter.
Linda kommer och hämtar mig vid 2 sen ska vi ta min söndriga bil till Arlöv och hoppas på att det inte blir allt för dyrt att fixa den. Efter det ska vi ut och rida ska bli skoj att få lite sällskap...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0