Inget vettigt att skriva...

Den senaste tiden har jag inte haft något vettigt alls att skriva på min blogg. Frågan är ju om jag någonsin haft nåt vettigt att skriva egentligen, men jag har åtminstonde tyckt det va skoj att skriva om ingenting.
Ikväll hade jag hoppträning med Vilma och det gick kanonbra.
Jag och Vilma klara oss jättebra!! 
Det är ju skoj med tanke på att vi e den ryttare och häst med minst erfarenhet!
Så därför känns det ju ganska ljust inför den tävling som är på ingång. Vet fortfarande inte riktigt när det blir av men vi jag vill ju ha lite publik, det blir ju vår första seriösa tävling. Vill gärna se lite banderoller och så.....
Imorgon ska jag bara till skolan på morgonen så det e skönt, sen att man alltid har 1000 andra grejor att ta tag i kan ju kvitta. Tänkte ta mig ut en dag till flyinge och hälsa på Jenny och hästarna och gangsta förstås!!  Det hade ju kunnat bli en trevlig dag! Nä nu kallar sängen!
Som Tompa brukar säga:
Puss och kram vi syns på stan...


image148

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo men man måste veta vad som händer i världen. Du när e tävlingen så jag kan komma klädd i min cheerleader dress? haha

2007-10-03 @ 08:46:53
Postat av: Anonym

Vem skriver ens så?

2007-10-09 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0