Hata kemi!!

Sitter och pluggar inför kemiprovet imorgon en halv bok ska jag få in i min lilla hjärna! Jag har verkligen försökt utnyttja hela min hjärna idag för att få plats med alla information men den trillar fan ur ungefär lika snabbt som den kommer in. Fattar inte varför man ska kunna så mycket saker för att bli djurskyddsinspektör. Fick dessutom reda på att jag inte kommer in även om jag får mvg i alla ämnen, jag måste dessutom skriva högskoleprovet och få 1,7 på det så lycka till Jessica! Får nog börja se mig om efter nån annan utbildning oxå! Kanske kemist!
Snart kommer Jörgen hit för att hjälpa mig så det känns skönt! Oj nu kom han nu får jag sluta med detta! Ha en fet måndag puss  

Kommentarer
Postat av: lollolilla

Lycka till i morgon snäckis!
Vi kan väl ta en kaffe en annan kväll i veckan kanske...eller vad ska ni hitte po på fredag kväll,om ni vill se en skräckis eller så!? puss

2007-10-15 @ 19:02:54
URL: http://misslouise.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0