Träning, träning, träning!!!

Satte mig framför datorn nyss och insåg att jag MÅSTE börja träna nu!
Sen min start i tors med att sluta snusa har gjort att jag äter mer.
Nu när jag pluggar sitter jag oxå mycket mer än när jag jobba!
Så nu e det dags, ska köra ut till stallet om en stund sen ska jag jogga och träna med Jörgen när han kommer hem från jobb! Nu kan jag ju inte längre skylla på att jag inte har tid att träna så nu är det dags!
Ska bli skoj och se hur länge denna motivationen håller i sig haha...
Måste oxå komma igång på allvar med mitt etologiarbete, börja filma så smått igår och ska filma mer på fredag, men arbetet ska ju lämnas in skriftligt oxå!
Det är så mycket man ska göra här i livet, konstigt att det ska va så.....
Nä nu kallar hästen...
Peace....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0