Sista lovdagen!

Jaha börjar detta novemberlov att lida mot sitt slut! Har varit riktigt skönt att va ledig!
Mitt första lediga lov på 10år! Det ska bli skoj att börja skolan igen iaf, man blir lite slö av att bara va ledig!
Har svårt att plugga när jag sitter själv hemma!
Ikväll ska jag träffa Jörgen och Fredde och säkert  fler därtill!
Imorgon ska vi på kalas hos Mamma och sen fest hos Maria så det ska bli skoj!
Jag är ju förvisso taxi denna helg oxå så det blir väl ganska lugn helg.
Nä nu ska jag gå och äta lite lunch och ta en dusch så jag inte luktar häst nåt mer!
So long....

Kommentarer
Postat av: lollolilla

Hej min tös!
Allt bra?
Ska bli skoj att ses imorgon,saknar dig/er!
Puss

2007-11-02 @ 17:55:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0