Sadist-javisst!

Nu har jag haft mina prov! Matteprovet gick helt ok med tanke på hur svårt det va! Biologiprovet som var det viktigaste gick över förväntan! Sjukt nöjd är jag!!
Idag har jag drivit lite med Ingrid, satt här hemma och vek mig av skratt....
Sadist är vad jag är! Skadeglädje är den enda sanna glädje jag kan känna. Nu tack vare mina biologikunskaper kan jag skylla på mina gener. Inte kan jag rå för den arvsmassa jag har och generna som driver mig till denna sadistiska fenotyp! Muhahahaha
Detta ger ju också förklaringen till mitt häxskratt som jag så ofta plockar fram!
Jaja jag blir väl straffad, den dagen jag står vid pärleporten och Gud kollar igenom arkivet och hittar min fil så blir det bestämt nej! Men jag vet att många av er hamnar hos mig så jag e inte orolig!

Kommentarer
Postat av: emm

Ibland men bara ibland blir jag lite rädd för dig... fast jag ska kanske inte säga nåt som börjat bröllopsplanera med en kille jag aldrig träffat, inte ens pratat med!! Han vet ju inte ens att jag finns, shit detta verkar ännu mer omöjligt nu än innan jag började skriva.. iiiiii

2007-11-07 @ 16:54:31
Postat av: Anonym

Haha jag tror vi har en och annan skruv lös båda två!

2007-11-07 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0