Ångest ångest och lite till ångest!

Just nu går allt fel!! Räkningarna väller in men inte pengar! Bilen måste lagas innan den siste annars blir det körförbud! Hästen har gått och blivit aggressiv och sparkar på folk inklusive mig! Sluttenta på kemi på måndag och av den fattar jag inget! Nationellt prov i matte oxå nästa vecka och imorse insåg jag att jag glömt hela kursen!
HJÄLP!!!!
Vill ni kan jag lätt räkna upp en hel lista till med saker jag har ångest för men detta räcker nog för tillfället!!
Dagens positiva är väl att jag och Emmy har julpyntat lite här hemma. Brukar vara anti julpynt eftersom mitt jobb sabbat all min julkänsla men här blev faktiskt riktigt mysigt!
Har faktiskt ytterligare en dagens positiv och det är att jag hittat en utbildning till hästskötare med travinriktning som jag ska ansöka så vem vet, nu kanske min otur vänder....
Puss till alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0