Ahhh...

Varför e det alltid så himla mycket att plugga till när man har prov! Nu har jag läst och läst och tränat och tränat och jag har säkert hälften kvar! Matteprovet är inga problem men biologin e ju så mycket! Man ska ju kunna hur mycket som helst! När ska jag ha nytta av det(ft)
Risken känns ju liten att jag under pistolhot ska kunna rabbla meiosen och mitosen utantill!
Den dagen man måste veta kan man ju faktiskt kolla upp den på internet eller dra fram sin gamla biologibok!
Jag gillar inte att sitta hem själv en hel dag! Så mycket tankar som snurrar, jag blir bara deprimerad!
Fick mms av Anders idag med texten: tråkigt eller! Bilden får jag dock inte fram så jag vet inte vad det är som är tråkigt! Stackaren har säkert brutit nånting!!!
Nä nu har jag knaprat i mig 3 morötter i hopp om lite styrka till mitt pluggande! Prov imorgon mellan 8.00-16.30 förvisso med ganska lång lunch men ändå blääää!
Pussar
                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0