Thunderfest!!!!!!!

På lördag smäller det, årets fest?? Vem vet?! Det är i alla fall thunder fest på lördag så det blir nog bra!
Så imorgon måste jag ge mig ut och hitta nån fin klänning att ha!
Sen ska vi på 25 års fest till Ingrid (på smällen) =) nästa lördag så då får man väl ta på samma trasa då!!
Jag hoppas det regnar imorgon så fredde följer med och shoppar, om det va fint väder skulle han ut och rasta sin nya mc och då får jag shoppa helt själv!!! Och det e trist!!
Nåt annat som e trist är att min doktor ringde idag! Hon var väl inte så nöjd med mina provsvar, fick nån medicin jag ska äta nu, till början med ett år men förmodligen för alltid. (ja inte för alltid för så länge lever jag ju inte).
Sen ska jag dit igen och ta en massa andra prover... bläää jag hatar att gå till läkaren, man får ju ångest att det ska vara nåt allvarligt! Men men den dagen den sorgen. Nu ska jag se till att få lite skönhetssömn inför lördag!
Massa pussar och kramar till er alla!
                                                                      

Kommentarer
Postat av: thunder

Det låter ju inte så kul att äta så mycket medicin, men hoppas det blir bättre. Som plåster på såren så ska du få thunders dundermedicin nu på lördag, d.v.s en riktig, riktig, riiiiiktig thundergrogg. Ja, det är sant... nyp dig själv i armen!
Kram på dig jess

2007-05-31 @ 23:44:17
Postat av: Mig

Tack så mycket hjärtat, känns genast bättre längtar efter min thunder grogg...

2007-06-01 @ 00:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0