Min kära lilla ponny... eller?

Ahh nu bråkar hon igen lilla Vilma, eller lilla och lilla 700kg typ, jaja allt e ju relativt.
Hade hoppträning för Elisabeth idag och det har gått så bra det senaste gångerna men icke idag!
Skena runt som en vildhäst mest och kasta av mig rakt in i ett hinder.
Hon brukar oftast va snäll och visa i god tid om hon tänker vägra men inte denna gången,
vänta in i det sista och mitt i avtrampet när jag stod så fint i min hoppsits då hoppar hon fast åt sidan och jag fick minsann hoppa hindret själv utan häst!
Jag förstår mig inte på henne ibland och det gör mig så frustrerad... aarrgggh
Men men jag tänkte i alla fall att hon ska få va med på  lite bilder och vem vet då kanske hon blir snäll!!


Kommentarer
Postat av: Djurvän??

Jag säger då det, djävulskatter, djävulshäst. Börjar du se ett tema?? Som man brukar säga sådan herre sådan hund, eller det ringer inga klockor!!
Ha,ha,ha..

2007-05-16 @ 10:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0